miercuri, 12 noiembrie 2008

Giulia






"Iubitorii sau mai bine zis





detinatorii de animalute de companie au motive serioase sa se bucure de o viata mai lunga si de mai multa binedispunere. Se pare ca simpla prezenta a unui animal de casa si mai ales relatia stapanului cu acesta ii aduce detinatorului multe beneficii in privinta sanatatii fizice si mentale." Acestea sunt sfaturi medicale dar sigur sunt adevarate. Ai privit vreodata in ochi o pisica? Fie ea si una intilnita in drum,una maidaneza, asa cum le numim pe cele fara stapin! Poate unii ar zice ca sunt prefacute, ca sunt sirete! O fi! Dar eu zic ca nimic nu e mai neadevarat! Acestea sunt cele mai delicate fiinte. Am gasit cu multi ani in urma un pui de pisica pe care am primit-o in casa mea cu gindul de a o da primului venit care si-ar fi dorit-o. Eram sigura ca vor fi multi cei care si-ar dori-o. Era o pisica foarte mica, daca avea trei luni! Era o pisica plina de purici, dar era o pisica foarte frumoasa. Incet incet am inceput s-o scap de purici, i-am amenajat locul din baie unde urma sa faca pipi, si am incercat sa-i potolosc foamea. Era asa de mica incit nu putea sa urce singura in ligheanul din baie. Era asa de flaminda ca nu putea sa manince de ce tare mieuna....de foame! Foarte repede am depasit aceste neajunsuri si pisica mea se simtea acum la mine din ce in ce mai bine. Dar intr-o zi a aparut persoana doritoae sa o adopte si nici nu am asteptat sa ma roage de doua ori si deja i-o pusesem in brate. I-am daruit si ligheanul si farfuriuta pentru mincare, absolut tot ce apartinuse pina atunci pisicii. Toate astea s-au petrecut intr-o joi. Nu mare mi-a fost mirarea cind dupa nici trei zile au aparut amindoi in usa mea cerind disperati ajutor. Omul ma ruga sa primesc pisica inapoi ca nu are liniste cu ea in casa, iar pisica m-a privit in ochi si imediat a sarit din bratele noului stapin, a intrat la mine in casa si a incetat din mieunat! Am inteles in acel moment ca de acum in colo ea va fi pisica mea. Si de atunci mi-am luat rolul cit se poate de in serios. Am cumparat carti sa aflu despre cit de bine si de corect poate fi ingrijita, am botezat-o Giulia si ce a fost cel mai important am invatat sa o inteleg, i-am invatat "limbajul" astfel incit sa putem convietui bine impreuna. Si azi, dupa treisprezece ani de la intimplarea povestita, regret si ca m-am gindit s-o dau dar mai ales regret ca am si dat-o pentru trei zile. De atunci toate despartirile dintre noi au fost scurte ca timp dar mereu mi s-au parut lungi si oriunde ma aflam - chiar si in cele mai frumoase vacante- abia asteptam sa o revad. Mieunatul si torsul ei la intoarcerea mea ma faceau sa fiu foarte fericita. E fiinta cea mai discreta din viata mea, e fiinta care sunt sigura ca se bucura de prezenta mea oricind si care e oricind dispusa sa ma asculte. Si sa stii ca toti din casa au indragit-o cu toate ca la inceput nu era privita cu ochi buni! Daca aveti ocazia infiati o pisica! Toti veti avea de cistigat.Incercati sa o priviti cu aceeasi bucurie cu care le privesc copii! Va va ajuta sa scapati de











prejudecata ca pisicile sunt perfide. Si veti afla ca pisicile si copii sunt cei mai buni prieteni, si ca sunt fiintele pe care trebuie sa le iubesti din tot sufletul si carora merita sa le acorzi foarte multa atentie." Cu cit ajung sa cunosc mai mult oamenii, cu atit mai mult imi iubesc pisica - spunea un om celebru. Sa speram ca era valabil doar in cazul lui!

Niciun comentariu: